پیشنهاد سایت چمونه سرماخوردگی

داروی درمان ویروس کرونا


یک متخصص چینی در تیم متخصص دولت چینی در نشست با هلال احمر ایران گفت: این تیم متخصص توسط صلیب سرخ تجمیع شدند و در زمینه درمان، تست ویروس و مدیریت ویروس تخصص دارند.

وی ادامه داد: در مبارزه با این ویروس متخصصان چینی تجربیات خوبی به دست آوردند و ما آن‌ها را در اختیار دوستان ایرانی خود قرار می‌دهیم.

این متخصص چینی بیان کرد: صلیب سرخ امیدوار است که با کمک هلال احمر این ویروس ریشه کن شود.

وی افزود: وظیفه صلیب سرخ چین با وظایف هلال احمر بابد یکسان باشد و به مردم آموزش می‌دهیم و از آن‌ها خواهش می کنیم که نکات ایمنی همچون استفاده از ماسک و دستکش را رعایت کنند.

این متخصص گفت: یکی از متخصصان ما در رشته کنترل ویروس تحصیل کرده و می‌تواند به مردم آموزش دهد که چگونه از ابتلا به این ویروس جلوگیری کنند.

وی بیان کرد: بعد از شیوع این بیماری در چین وزارت بهداشت بسته پیشنهادی به مردم ارائه کرد و در ماه‌های گذشته چندین مرتبه این پیشنهاد را به روز رسانی کردیم. طبق پیشنهاد دولت چین مردم باید ماسک بزنند، دستان خود را مرتب بشویند و با یکدیگر دست ندهند و در صورت بیماری دو هفته قرنطینه باشند.

این متخصص چینی بیان کرد: اینکه این راه‌ها چقدر موفق باشد آمار دقیقی وجود ندارد، اما انجام این کار‌ها به مردم کمک می‌کند در ایستگاه‌های قطار و فرودگاه‌ها مر م همگی بصورت صد درصدی از ماسک استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: بخش‌های دولتی کار‌های بسیاری کردند، اما مردم هم خود باید مراقب باشند و مردم چین همکاری بسیار خوبی دارند و طی هفته گذشته تعداد مبتلایان در کشور چین به شدت کاهش یافته است.

این متخصص بیان کرد: در این مبارزه موفقیت خوبی را به دست آورده ایم و البته این موفقیت با کمک مردم به دست می‌آید و مردم چین بصورت فعالانه در این کار وارد شده اند.

وی بیان کرد: این ویروس توسط تنفس منتقل می‌شود و این اقدامات توسط سازمان بهداشت جهانی تایید شده است.

این متخصص چینی درباره واکسن کرونا گفت: این بیماری تاکنون داروی قطعی نداشته است و برای کنترل این بیماری متوجه شدیم فقط برخی از دارو‌ها ممکن است برای این بیماری موثر باشند.

وی گفت: در جریان درمان برای افرادی که بیماریشان شدید نبود دارو‌های سنتی چینی برای آن‌ها تجویز کردیم و طبق نتیجه ما این دارو‌ها برای کنترل بیماری‌ها مثبت بوده و می‌تواند از شدت یافتن بیماری جلوگیری کند.

این متخصص چینی بیان کرد: اگر فردی بیماری شدید داشته باشد تیم پزشکی را قرار می‌دهیم تا به راحتی بتوانیم روند او را مشاهده کنیم.برای بیمارانی که تنها شدت بیماری تغییر می‌کند از دستگاه‌های تنفسی استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به جنگ بیولوژیک برای ایجاد ساختگی این ویروس گفت: در فضای مجازی صحبت‌های متعددی مطرح شد و گفتند که این ویروس از آزمایشگاه‌ها خارج شده یا دست ساز آمریکا هستند، اما فکر می‌کنیم این ویروس ساختگی نیست و از طبیعت آمده است.

این متخصص چینی ادامه داد: درحال حاضر کشور‌های مختلفی از جمله آمریکا هم به این ویروس مبتلا هستند و نمی‌توان گفت فقط برای چین یا ایران تولید شده است.

وی بیان کرد: طبق بررسی متخصصان خارجی این ویروس در طبیعت و برخی حیوانات وجود داشته و نمی‌توان گفت توسط شخصی ساخته شده است.

این متخصص اظهار کرد: برخی از متخصصان پیشنهاد کردند که مردم باید از حیوانات فاصله داشته باشند و نباید وارد محیط زندگی آن‌ها شوند، زیرا آن‌ها هم دارای حریم شخصی هستند.

حامد رناسیان
حامد رناسیان، متولد 1372 اصفهان، ایران است. وی دارای کارشناسی مهندسی فناوری اطلاعات و کارشناسی ارشد مهندسی شبکه‌های کامپیوتری می‌باشد و هم‌اکنون مدیرعامل شرکت توسعه تجارت سامانه سازان و مدیر وب‌سایت چمونه می‌باشد.
http://ronasian.com

یک پاسخ به “داروی درمان ویروس کرونا”

  1. به نظر من کرونا یک سیاست آمریکایی است که ژن‌ ها را دارند میگیرند تا بتونند تحت کنترل خودشون دربیاورند. واقعا برای کرونا باید چیکار کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *