پیشگیری از بیماری‌ها پیشنهاد سایت چمونه سلامت و تندرستی

چگونه سلامتی خود را پایش کنیم؟

به شما بدنی برای زندگی اعطا شده است و همواره می‌خواهید آنرا در حرکت و فعالیت نگه دارید. بالا رفتن سن خود به خود به این معنا نیست که فعالیت شما رو به افول باشد.

یکی از بهترین روش‌ها برای آنکه همواره در حرکت باشید، استفاده از مراقبت‌های سلامتی پیشگیرانه است. انجام غربالگری ها و آزمایش‌های اصلی می‌توانند به دکتر در تشخیص زودهنگام مشکلات پزشکی شما کمک کنند قبل از آنکه مشکلات حادتری را ایجاد کنند و به همان نسبت درمان مشکل‌تر شود.

اجازه ندهید هزینه‌ها، شما را از انجام این آزمایش‌ها باز دارد. اکثر بیمه های تکمیلی، هزینه انجام این آزمایش‌های پیشگیرانه را پرداخت می‌کنند.

دکترتان در مواردی که نیاز به آزمایش دارید می‌تواند کمکتان کند. فرای از آنچه پزشکان برای شما انجام میدهند، شما نیز باید نسبت به پایش فشار خون، قند و کلسترول خون، انجام تست های غربالگری مانند ماموگرافی، پاپ اسمیر و کلونوسکوپی اقدام کنید.

منبع: کمیته ی سلامت عموم (SCOPH) انجمن بین المللی دانشجویان پزشکی (IFMSA)

سیده فاطمه سادات مدنی
سیده فاطمه سادات‌ مدنی ( Seyedeh Fatemeh Sadatmadani ) هستم؛ دانشجوی پزشکی. علاقمند به زیبایی های دنیای شگفت انگیز علم پزشکی، پژوهش و فعالیت های علمی. من بسیار خوشحال و مفتخر میشم که بتونم در راه آگاهی بخشی سلامت و تندرستی در کنار شما عزیزان باشم. سلامتِ همه ی آفاق در سلامتِ توست... ❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *