بارداری و تنظیم خانواده پیشنهاد سایت چمونه سلامت جنسی مامایی

بهترین زمان روز برای رابطه جنسی چیست؟

رابطه جنسی صبح در مقابل رابطه جنسی عصر- این یک نزاع قدیمی است ، مردان صبح ها را ترجیح میدهند و اما زنان غالباً شبها را ترجیح می دهند وقتی اوضاع کمی آرام شده است – بعد از انجام کارها انجام می شود و کودکان به رختخواب می روند. چرا این اتفاق می افتد و چگونه می توانید مسئله را حل کنید؟

تفاوت تستوسترون : مردان بین ساعت شش تا نه صبح هورمون تستوسترون زیادی دارند. آنها طبعاً دوست دارند در یک نعمت صبح خوب سرمایه گذاری کنند. متأسفانه ، خانمها کمترین میزان تستوسترون روزانه خود را در صبح و حداقل افزایش را تا عصر دارند.

تفاوت در چرخه هورمون ها : مردان می توانند صبحانه یک تست دیفرانسیل 25-50٪ روزانه در تستوسترون را تجربه کنند ، این امر به یک اشتعال بزرگ برای رابطه جنسی زودرس ترجمه می شود. با این حال ، برای زنان ، تغییرات چشمگیر در تستوسترون روزانه اتفاق نمی افتد ، اما ماهانه ، بیشترین افزایش در اواسط ماه در هنگام تخمک گذاری اتفاق می افتد (و این افزایش تقریباً به اندازه آنچه مردان تجربه می کنند ، چشمگیر نیست).

پاکیزگی : بیشتر خانمها در مورد تمیز بودن قبل از رابطه جنسی حساسند بنابراین ، برای او ، نفس صبح و عرق و بوی تناسلی می تواند هر تمایل به رابطه جنسی از خواب بیدار کند. از آنجا که مردان به بو بطور معمول چندان حساس نیستند ، ممکن است این مسائل آخرین چیزی باشد که او احساس نزدیکی گرم بدن آرامش همسر خود را دارد.

برای تشویق رابطه جنسی صبح:

  1. روی مزایا تمرکز کنید : هر دو جنس بعد از رابطه جنسی صبحگاهی در عمل بهتر عمل می کنند. و بعد از رابطه جنسی ، هورمون وازوپرسین افزایش می یابد و باعث می شود مردان احساس دلبستگی عاطفی تری داشته باشند.
  2. آرامتر شروع کنید : وقت خود را صرف نوازش کنید و روی تعارف بگذارید. گابریل داونی ، متخصص زنان و زایمان انگلیسی ، می گوید که بزرگترین مداخله در تمایل زن ، تصویر بدن او است. بنابراین ، به او بگویید که اول از همه چیز ظاهرش را دوست دارید و بدن را دوست دارید.
  3. زودتر به رختخواب بروید : کمبود خواب باعث کاهش سطح تستوسترون در هر دو جنس می شود. خواب کافی برای حفظ حداکثر تعادل هورمونی و برای محدود کردن هورمون استرس کورتیزول ، که در هر دو جنس میل و اشتها ایجاد می کند ، ضروری است.

برای تشویق رابطه جنسی عصر:

  1. تماشای ورزش رقابتی : تحقیقات نشان می دهد که احساس پرخاشگری وی را افزایش می دهد و باعث افزایش تستوسترون می شود. این یک طرفدار ورزش هم هست خیلی جالب است.
  2. پیش بینی کنید که در طول روز در کنار هم باشید تا از افزایش اندک تستوسترون در بدن او سود ببرید. ارسال متون دوست داشتنی و قابل تقدیر باعث ایجاد ارتباط عاطفی می شود که ممکن است محرک حتی قوی تری برای تستوسترون باشد.
  3. تمرین در کنار هم در پایان روز : سی تا چهل دقیقه مقاومت در برابر فشار یا ورزش تحمل باعث افزایش سطح تستوسترون می شود. برانگیختن سی دقیقه پس از ورزش آسان تر می ماند.

آگاه باشید که بعضی اوقات تصمیم در مورد چه زمان رابطه جنسی می تواند بیشتر مربوط به یک مبارزه قدرت عاطفی باشد تا ترجیحات شخصی. در این حالت ، داشتن یک مکالمه صادقانه برای رسیدن به ریشه مشکل مهم است (و ممکن است بخواهید در صورت ادامه مشکل ، مشاور را در این زمینه بگنجانید).

هر یک از شما ممکن است روز دلخواه خود را داشته باشید ، اما خوشحال کردن شریک زندگی گاه و بیگاه خود در بهترین لحظه ، انصاف و سرگرمی را به ارمغان می آورد. و وقتی این اتفاق می افتد ، شما هر دو موفق می شوید.

منبع:WebMD Blog
© 2018 WebMD, LLC. All rights reserved
.

فاطمه تپه‌رشی
فاطمه تپه‌رشی هستم ،متولد ۱۳۷۶ شهر سنقر استان کرمانشاه. دانشجوی کارشناسی مامایی از دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران،جز انجمن مامایی ایران هستم امیدوارم مطالب مفیدی در اختیارتون گذاشته باشم. بهتون کمک کنم و پاسخگو سوالاتون باشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *